Què tal esteu, fillols i filloles? (3r d’EP i 3r d’ESO)

En el marc de les trobades de padrins i padrines amb fillols i filloles, que aquest curs escolar s’estan desenvolupant a l’Escola, el passat dilluns 7 de novembre l’alumnat de 3r de Secundària vam rebre amb entusiasme els nostres fillols i les nostres filloles de 3r de Primària al pati de Secundària.

Ha estat una primera reunió molt profitosa. L’alumnat de Tercer de Primària ens ha preguntat de tot i més. Nosaltres hem respost amb molt de gust gaudint de la seva presència. Fixeu-vos si hem estat bé junts que un cop acabades les coneixences, hem passat a seure en grupets fent rotllanes i conversant tots i totes una mica més.

Al llarg del curs tenim plantejades diverses activitats on gaudirem de la seva companyia i ajut. Ens ha agradat molt l’experiència. Que divertit!

Per veure les imatges d’aquesta primera trobada, cliqueu aquí si sou de 3r de Primairà i en aquest enllaç si sou de 3r ESO, si us plau.