Festa de Tardor i Castanyada 2022

El dia de la Festa de Tardor a l’Escola, la temperatura va ser molt agradable, fins i tot una mica calorosa per l’estació de l’any!

Els infants i les seves famílies van gaudir de les diferents activitats i jocs que es van preparar per l’ocasió com la cursa de sacs, el toca-toca, el circuit motriu, les partides ràpides d’escacs, el pinta-cares… L’AFA es va encarregar del berenar (xocolata desfeta i melindros) i l’alumnat de 4t de Secundària ens van portar les castanyes cuites a la parada que tenien a la Plaça de La Creu Alta.

Podeu veure algunes fotografies d’aquesta divertida celebració tot clicant aquí.