L’Escola amb la Marató de 3Cat

L’Escola ha participat, de nou després d’uns anys, amb la Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, enguany dedicada a la salut sexual i reproductiva.

Aquesta vegada ha sigut l’Associació de Famílies qui ha liderat la iniciativa, organitzant una paradeta de venda d’oranments i detalls nadalencs a la Plaça de la Creu Alta, durant el matí de diumenge 17 de desembre. Els objectes, elaborats les darreres setmanes pels alumnes de l’Escola, es venien a un preu solidari d’1€. La recaptació total aconseguida ha estat de 528 €.

D’altra banda, com cada any, els alumnes de Secundària van assittir a les xerrades divulgatives que organitza la Fundació La Marató per als centres educatius.

Moltes gràcies a tothom qui hi ha col·laborat i a l’AFA per haver-ho tirat endavant!