Així som al Col·legi Tarrés (Preinscripció 2021-22)

Les dates de la preinscripció escolar pel curs 2021-2022 s’acosten (recordem: del 15 al 24 de març per a Infantil i Primària i del 17 al 24 de març per a l’ESO) i per això avui hem estrenat el vídeo Així som al Col·legi Tarrés com a petit resum de com som a l’Escola, quina és la nostra forma de treballar i quins són els serveis que oferim. Esperem que us agradi i us sigui d’utilitat. Podeu trobar més informació sobre nosaltres als apartats de Com Som o del Projecte Educatiu del centre, entre d’altres. Tots ells consten a la nostra web. També teniu l’opció de fer una visita virtual per l’Escola gràcies al tour en 360 graus que vam fer fa 3 anys per les nostres instal·lacions.

Volem recordar a les famílies interessades en l’Escola que podeu sol·licitar  fer una visita (en grups reduïts, màxim 4-5 famílies) al nostre centre, on us acabarem de detallar com treballem i quin és el nostre Projecte Educatiu. Les visites per a la Secundària les organitzem individualment amb cada família i la direcció de l’etapa.

Tota aquesta informació i el formulari per a la inscripció a les visites ho trobareu a l’apartat de la nostra web: Preinscripció 2021-2022.

Quan tinguem més informació sobre com es realitzarà la preinscripció, us informarem puntualment a través de la web i del correu electrònic (aquelles famílies que us hagueu inscrit a alguna visita).

Administració