Certamen literari i artístic de Sant Jordi i les emocions 2020

S’AMPLIA EL TERMINI D’ENTREGA FINS EL DILLUNS 30 DE MARÇ!!

Un altre any celebrem el nostre certamen literari i artístic de sant Jordi. Enguany centrat en la comunicació de les emocions. Podrà participar de manera individual qualsevol alumne del centre i qualsevol exalumne que participi de les activitats de l’associació d’amics i alumnes.

1. Hi haurà els següents grups i categories:
Categoria Grup Participants matriculats
en les següents matèries
1. TEXT VISUAL: Poemes visuals, Cal·ligrames,…utilitzant paraules en català Bàsic Català 1
2. TEXT VISUAL: Poemes visuals, Cal·ligrames,…utilitzant paraules en castellà Bàsic Castellà 1
3. TEXT VISUAL: Poemes visuals, Cal·ligrames,…utilitzant paraules en anglès Únic Anglès
4. TEXTOS: PROSA o POESIA
Prosa o poesia escrita en llengua catalana.
Avançat Català 2 i 3. Competic.
Grups de Proves d’accés
5. TEXTOS: PROSA o POESIA
Prosa o poesia escrita en castellà.
Avançat Castellà 2 i 3. Competic.
Grups de Proves d’accés
6. EXPRESSIÓ  GRÀFICA
Treballs realitzats a partir de les TIC (dispositius i aplicacions digitals).

• Fotografia.
  • Edició d’imatges.
  • Composició literària
Únic Tot l’alumnat

Membres de l’associació

1. Aquest any el tema són «LES EMOCIONS». Els treballs hauran de ser inèdits. Es pot participar amb més d’un treball, en diferents categories/grups, sempre que es faci servir el mateix pseudònim.
  2. Els treballs inclouran el títol i el pseudònim de l’autor/a.
  3. L’extensió màxima dels treballs haurà de ser d’un full Din A4.
  4. El format de les obres de les categories 4 i 5 serà amb lletra Verdana 12 i interlineat de 1,5 espais.
  5. Es presentaran en format electrònic (.docx, .odt, .png o . jpg) a través del formulari
    http://bit.ly/santjordi2020 .
  6. S’estableixen dos premis (1er i 2on) per a cada grup. El jurat podrà fer mencions especials.
  7. El jurat estarà format per: el coordinador, dos professors/es i/o antics professors/es i dos alumnes que no hagin participat en el concurs.
  8. Tots/es els participants rebran un recull en paper de totes les obres.
  9. La data límit de presentació dels treballs serà divendres, 13 de març.
  10. El jurat es reunirà el dimecres, 15 d’abril de març a les 16 hores.
  11. El lliurament de premis s’efectuarà el 23 d’abril, les 12 hores.