Preinscripció i matrícula

Tornem a obrir, tot i que la preinscripció i la matrícula seran principalment a distancia (Pla d’obertura Juny 2020)

Publicades les llistes d’admesos

Publicada la llista de baremació provisional: https://drive.google.com/file/d/1OPfdCEZXGlqMFQalkCU5-dA65jLS1OZj/view?usp=sharing

Curs 2020-21

L’ALUMNAT QUE NECESSITI VENIR AL CENTRE HAURÀ DE FER – HO AMB CITA PRÈVIA .

• L’horari d’atenció a l’alumnat serà: De dilluns a dijous de 10 a 12 hores i de 16 a 18 hores.
  • El divendres de 10 a 12 hores.
  • La cita prèvia es donarà per telèfon o per correu electrònic
    • Correu electrònic: cfalapau@xtec.cat
    • Telèfon: 93 314 70 78 de 9h a 14h.

Període de matrícula d’alumnat nou

Calendari de Preinscripció i Matrícula

• La preinscripció es del 15 al 29 de juny de 2020. Es farà de manera telemàtica encara que podràs demanar cita prèvia per a rebre atenció presencial al centre.
    • Horari: de 10 a 12h i de 16 a 18h
  • La matrícula del 2 al 9 de setembre. Es farà de manera telemàtica encara que podràs demanar cita prèvia per a rebre atenció presencial al centre.
  • Les persones en llista d’espera es poden matricular a partir del 14 de setembre en funció de les places vacants.
  •  Les classes comencen el dilluns 21 de setembre.

D’acord amb el calendari de preinscripció anirem publicant les llistes d’admesos provisional i definitiva.

Fases de la preinscripció Dates
Publicació de l’oferta d’ensenyaments 20 de maig
Presentació de sol·licituds Del 15 al 29 de juny
Llistes amb el barem provisional 6 de juliol
Sorteig 6 de juliol
Reclamacions Del 6 al 10 de juliol
Llistes amb el barem definitiu (després d’entrada la resolució de les reclamacions) 14 de juliol a les 15.00 h
Publicació de les llistes d’admesos

16 de juliol a les 15.00 h
Període de matriculació Del 2 al 9 de setembre
Matricula de l’alumnat de la llista d’espera 14 de setembre

Procediment de preinscripció

Virtual

Tots els dies mitjançant enviament de la sol·licitud en pdf i de la còpia del DNI i la targeta sanitària al correu electrònic oficial del centre: secretaria@cfalapau.cat

Formulari de preinscripció en català (PDF) (descarregar, omplir, guardar, enviar per email)

Formulari de preinscripció en castellà (PDF)  (descarregar, omplir, guardar, enviar per email)

Formulari per omplir online des del ordinador o el mòbil (no cal descarregar, però has d’iniciar una sessió de google per pujar la documentació escanejada o fotografiada que ja has de tenir preparada)

Amb cita prèvia concertada per telèfon al 93 314 70 78 de 9h a 14h.

En quins dies i per quins estudis es realitzarà?

Horari de matins

• S’atendrà a l’alumnat indistintament de l’ensenyament que els interessa, amb cita prèvia.

Horari de tardes (16 a 18h)

• Dilluns 15: Llengües
  • Dimarts 16: Anglès
  • Dimecres 17: Proves d’accés
  • Dijous 18: Competic
  • Dilluns 22: Llengües
  • Dimarts 23: Anglès
  • Dimecres 24: Festiu
  • Dijous 25: Competic
  • Dilluns 29: Llengües

Matrícula de l’alumnat propi

El vostre tutor/a entrarà en contacte amb vosaltres per tramitar la reserva de plaça (segons si promocioneu o repetiu curs) i la matrícula. Haureu de fer-li arribar l’imprés que us proporcionarà omplert per email, amb el justificant de pagament de la quota de material. El centre us matricularà i us enviarà una confirmació. Teniu fins el 9 de juliol per fer-ho.

Matrícula i quotes de material

La matrícula és gratuita.

L’alumne haurà d’abonar una quota per cada matèria matriculada en concepte de material utilitzat. Ho podrà fer per transferència o bé al centre amb targeta de crèdit.

• Català, Anglès, Castellà, Competic: 20€ tot el curs
  • Preparació per a proves d’accés: 70€ (15€ matèries concretes)
  • Mòduls de noves oportunitats: 30€

Presentació del curs: ? de setembre