Teatre a les classes de GES

El passat dijous, 24 de novembre, un grup de teatre de Temporada Alta va venir a l’escola a representar una obra a l’alumnat de GES 1 i GES 2. A través d’un llenguatge impactant i directe, i d’unes posades en escena d’allò més creatives, les dues actrius ens van transmetre un missatge clau avui en dia: La colonització cultural i la homogeneïtzació de la societat a través dels videoclips de la gran indústria musical internacional. Van sortir temes tan importants com la cosificació del cos de la dona (i també de l’home), el racisme, la importància extrema al poder i els diners, la sexocràcia, entre d’altres. A partir d’aquesta representació teatral vam dur a terme moltes reflexions i debats a l’aula d’allò més enriquidors.
Aquí teniu algunes de les reflexions de l’obra que vàrem fer l’alumnat de GES