Intercanvi entre l’alumnat del CFA Montseny i Vic Centre

El passat dijous 2 de març el grup d’Instrumental 2 tarda va rebre la visita a l’escola de l’alumnat d’i5 de l’escola Vic Centre. Es tracta de la primera trobada d’un intercanvi que es durà a terme al llarg del curs escolar.
En aquesta ocasió, l’objectiu era conèixer-se i cuinar creps per fer un berenar intergeneracional. Els hem ensenyat la nostra escola de persones adultes i hem fet una petita activitat de presentació. A continuació hem baixat a la cuina per fer les creps i a menjar-les!. Ha estat molt bonic veure com tot l’alumnat gaudia de l’activitat que ha resultat engrescadora i motivadora.
Tot l’alumnat espera amb moltes ganes la propera trobada entre el CFA Montseny i l’escola Vic Centre.