“NUA: biografia d’un trastorn”

– A veure…tu, què has esmorzat?
– Una torrada amb pernil i un ou dur.
– mmmmmm, són 720 calories.
– I tu, què has esmorzat?
….
Així comença l’obra de teatre “Nua”, interpel·lant 2l públic i demanant “què has esmorzat?”, comptant al moment les calories de l’àpat. D’aquesta forma impactant l’alumnat de GES ha iniciat el viatge cap a Mallorca, lloc on va créixer i viure l’adolescència la protagonista, moment en el qual apareix el seu monstre: el trastorn alimentari.
L’alumnat de GES ha pogut viure aquest viatge a la pell d’Anna Perelló que parla sense filtres de la imatge, el sexe, la relació amb la família, les amistats, etc., tot veient com va creixent a dintre seu la veu de l’anorèxia i en paraules seves “de com aquest trastorn va impregnant cada cèl·lula del teu cos i es converteix en una veu que et posseeix.”
L’obra planteja sense vergonya la fragilitat de la cicatriu que deixa haver passat per un trastorn alimentari, i de com, d’això, també se’n surt.