Sant Jordi al Passeig

Aquest any per fi hem tingut la sort de poder sortir al Passeig de Vic amb una parada pròpia de l’escola. Ja ho havíem fet un any, just abans que la pandèmia impossibilités la vida tal com la coneixíem! Després la Diada ha estat coincidint en caps de setmana i enguany… enguany sí que hi hem sigut!

Tant ens vau visitar com si no us va ser possible, aquí us deixem unes fotos que il·lustren el decurs del dia, on vam poder vendre les postals realitzades per l’alumnat de l’escola amb molta dedicació i creativitat. A dins s’hi podia llegir una dedicatòria i un poema d’amor, a escollir: “Els amants”, de Vicent Andrés Estellés o “Dóna’m la mà”, de Joan Salvat-Papasseit.

Certament, hi havia molt color que captivava la mirada! A més, també vam aprofitar per informar persones interessades en els cursos que realitzem a l’escola i, finalment, obsequiar-les amb la revista “Mare Terra”, que l’alumnat de GES va fer com a projecte final dels seus aprenentatges mediambientals el 2n trimestre.

Tant al matí com a la tarda vam poder aprofitar per fer un passeig per la resta de parades i per sumar-nos a les portes obertes de l’Ajuntament de Vic, moment que ens va brindar l’oportunitat de passejar-nos per les dependències de tot l’edifici i conèixer-ne la història i l’art que hi és present, patrimoni de tothom.

A qui no li agrada una bona diada de Sant Jordi?