Competència digital COMPETIC

Els cursos de Competència digital COMPETIC estan adreçats a l’alumnat que vol assolir uns coneixements avançats i professionalitzadors en el camp de la informàtica. La superació del curs permet obtenir l’equivalència en la certificació ACTIC, reconeguda pel Departament d’Ensenyament.

Nivells

• COMPETIC 1

• De setembre a juny

Requisits

• Tenir el graduat en Secundària o equivalent.
  • És necessari tenir accés a un ordinador amb connexió a internet fora de l’escola.

Currículum

Aula virtual

Avaluació

• L’avaluació global s’organitza en blocs:
    • Avaluació continua: 60% de la nota global.
    • Projecte final: 40% de la nota global.
      • El projecte final serà contextualitzat i permetrà evidenciar el domini que té la persona de les competències que es treballen en el curs.
  • La nota final del curs serà Apte/a o No apte/a. Per obtenir la qualificació d’Apte/a cal que la nota global sigui igual o superior a 6.

Promoció de curs i/o obtenció de certificació

• Les persones que segueixin un d’aquests cursos i superin l’avaluació corresponent obtindran un certificat que oficialment es considerarà equivalent als de l’ACTIC en els termes i les condicions següents:
    • El certificat COMPETIC 1 equival al certificat bàsic de l’ACTIC.
    • El certificat COMPETIC 2 equival al certificat mitjà de l’ACTIC.
    • El certificat COMPETIC 3 equival al certificat avançat de l’ACTIC (sempre que hi constin dues competències aprovades com a mínim).
    • El certificat COMPETIC 2 permetrà presentar-se a la prova del nivell 3 de l’ACTIC.
    • El certificat mitjà de l’ACTIC permet inscriure’s a un curs COMPETIC 3.

Franja horària pel curs 2022-23

• Dilluns i divendres de 12h a 13.30h