Xarau Blues

“Podríem ajuntar totes les gravacions de l’escola!”

Tot i que aquest any no ens podem barrejar entre els diferents grups-classe, ens agrada seguir fent coses junts, encara que sigui de forma virtual. Coincidint amb el Festival de Blues de Cerdanyola, a l’escola hem aprofitat per descobrir aquest estil i els aspectes musicals, artístics, socials i històrics que l’envolten.

Amb els xilòfons i els metal·lòfons hem fet unes rondes d’improvisacions utilitzant l’escala pentatònica i l’estructura harmònica típica del Blues. Hem gravat les creacions de tots els grups de primària, des de 1r fins a 6è, i hem ajuntat un trosset de cada una en aquest Xarau Blues. Si pareu bé l’orella, algun dia el podreu sentir per la megafonia de l’escola a l’entrada o la sortida de classe. La música ens uneix!

Esperem que el gaudiu!

“En certa manera, la vida és com el jazz… és millor quan improvises.” George Gershwin

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *