Proposals

A l’escola treballem amb caixes d’aprenentatge. Aquesta metodologia ens ajuda a ser autònoms i a posar en pràctica tots els nostres coneixements per tal d’esbrinar els reptes que se’ns proposen. Avui us n’expliquem una en anglès que es diu Treasure hunt! Ens convertim en pirates per elaborar un mapa del tresor i descobrir on s’amaga aquest.

Primer de tot fem un cop d’ull al llibre Map of my bedroom per documentar-nos sobre diferents maneres de dibuixar mapes i elaborem el plànol de la nostra classe etiquetant curosament tots aquells elements que hi trobem, com ara chairs, tables, board, windows, etc. i mesurant les dimensions de l’aula. Ara que ja el tenim fet, fem una descripció de la nostra aula anotant tot allò que hi podem trobar i utilitzant l’estructura There is/There are.

Seguidament arriba un moment molt esperat i és el de preparar el tresor pels nostres companys i companyes! Podem utilitzar tota mena de material i podem crear el que ens vingui més de gust. Per exemple podem escriure una carta pels nostres amics i amigues, podem fer figures de fang, de paper, de plastilina, etc.

A continuació hem de pensar molt bé el seu amagatall, per tal d’elaborar unes quantes pistes que ens guiïn fins al tresor i un supermapa del tresor amb el camí puntejat que ajudarà als pirates a descobrir el cofre!
Finalment ha arribat el moment més divertit, preparar la cacera del tresor! Amaguem el tresor i les pistes en els diferents llocs de la classe que prèviament hem decidit i entreguem el mapa del tresor als pirates que hi participen. Aquest és el moment quel millor ens ho passem, és molt divertit veure als companys i companyes desxifrar les pistes i moure’s d’un lloc a un altre a la recerca del tresor. Visca! Quan troben el tresor és tota una festa i ens donen les gràcies pel regal i l’estona tan divertida que els hem fet passar!

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>