Treball a casa per l’alumnat confinat (4tB)

Benvolgut alumnat i famílies:

Primer de tot, esperem que tot estigui anant bé a casa i que els nens i nenes estiguin bé.

A continuació, us deixem els diferents treballs que han de fer els nens i les nenes aquests dies que han d’estar confinats a casa. Abans, us recordem:

• Tots els treballs a fer a casa estan penjats al Classroom de la classe. Podeu entregar-los allà mateix.
  • Us hem enviat la feina que ha de fer l’alumnat via email de l’alumnat.
  • També, la teniu aquí per si la voleu descarregar i enviar-la al correu de la classe (4tb@escolaponent.cat).

A continuació us deixem la feina fer al llarg d’aquesta setmana de confinament:

Dilluns:

• Videotrucada a les 10 del matí per meet. Enllaç: https://meet.google.com/zaf-rdcg-fbp
  • Català: Dues pàgines del Lectojoc.
  • Català: Continuar la descripció del paisatge.
  • Medi: Traieu el mapa dels habitants del Vallès Oriental i us enviaré l’arxiu dels habitants perquè acabeu de pintar els pobles segons la quantitat d’habitants que hi ha i a continuació contesteu les preguntes. Aquí teniu els arxius per imprimir:

MUNICIPIS DEL VALLÈS ORIENTAL planol

HABITANTS DELS MUNICIPIS DEL VALLÈS ORIENTAL

Dimarts:

• Matemàtiques: Repassar les taules de multiplicar. Divendres tindrem l’examen.
  • Castellà: Repassar castellà. Si tot va bé, la prova la farem el divendres.
    – Descripción de los frutos.
    – Oración / frase.
    – Diminutivos i Aumentativos ( preparar el dictado ejercicio 4)
  • Projecte: Acabar projecte i fer una portada amb la imatge que vulgueu sobre el vostre superheroi.
  • Dossier de confinament: 1 activitat de mates i 1 activitat de llengua.

Dimecres:

• Videotrucada a les 10 del matí pel meet. Us envio l’enllaç pel classroom i pel mail personal de cada nen/a. Farem problemes matemàtics online. Aquí teniu l’enllaç per entrar a la videotrucada: meet.google.com/kha-krqh-yvi
  • Matemàtiques: Fer 1 pàgina de Link matemàtic.
  • Dossier confinament: 1 activitat de mates i 1 activitat de llengua.

Dijous:

• Dossier confinament: Pintar mandales.
  • Fotocòpies que teniu a la carpeta:
    – T’agradaria patinar? Heu d’acabar les preguntes i fer un cartell publicitari del què vulgueu com l’exemple de patinar però amb un altre esport. Exemple: fútbol, handbol, hoquei, rugbi…..i escriviu a qui va dirigit, el lloc, preu, material, i feu un cartell amb alguna il·lustració o dibuix i el pinteu.

– Escriu Normativa per organitzar l’espai: en el dibuix hi ha un conflicte entre dos grups, i haureu de resoldre aquesta  situació perquè arribin a un acord. Com podem organitzar l’espai?

– Cartellera. Respondre a les preguntes del cinema.

– Què faries servir per…. Completeu les preguntes.

Divendres:

• Videotrucada a les 10 del matí pel meet. Us envio l’enllaç pel classroom i pel mail personal de cada nen/a. Farem problemes matemàtics online. Aquí teniu l’enllaç per entrar a la videotrucada: meet.google.com/keo-upek-aue

Esperem que tothom estigueu bé al llarg d’aquesta setmana!

Salutacions i abraçades virtuals!