Material escolar

El material que els vostres fills/es necessiten per al curs:

• P3: Bata amb botons a davant i gomes als punys, mitjons antilliscants, una capsa de mocadors d’estirar, un paquet de tovalloletes humides, un got de plàstic (amb una base gran), un tovalló gran, una carmanyola, una motxilla petita sense rodes, 2 rotlles de paper de cuina.  També una bossa de roba amb una muda completa de recanvi.
  • P4 i P5: Bata amb botons a davant i gomes als punys, mitjons antilliscants, una capsa de mocadors d’estirar, un paquet de tovalloletes humides, un got de plàstic (amb una base gran), un tovalló gran, una carmanyola, una motxilla petita sense rodes, 2 rotlles de paper de cuina.
  • 1r i 2n: Carmanyola, ampolleta/cantimplora petita d’aigua, necesser per a educació física.  Els alumnes de segon realitzen l’activitat de piscina. Per la piscina necessiten: banyador, tovallola, casquet de bany, xancletes o mitjons d’aigua, roba de recanvi i bossa, maleta (sense rodes).
  • 3r a 6è: Carmanyola, ampolleta/cantimplora petita d’aigua, necesser per a educació física, maleta (sense rodes).