CM. Anem al teatre!

El passat 2 de febrer, l’alumnat de Cicle Mitjà va anar a Can Papasseit a veure l’obra de teatre “La motxilla de l’Ada”.
Aquest espectacle explica la història de l’Adam, que va anar de colònies, però abans de marxar, va deixar pistes per a la seva família. Al tornar, la seva mare i el seu pare van entendre aquelles pistes en els seus dibuixos. L’Adam els volia transmetre que li agradaria ser com la seva amiga Carla.
És una representació que ens parla de la identitat de gènere. És una història emocionant i transformadora que ens va transportar al món i a les sensacions de l’Ada, abans Adam.
Vam gaudir molt de l’obra, tant pel seu missatge com per la representació i l’atrezzo de l’actriu, Txell i l’actor, Xavi. Han fet una brillant actuació!
Alumnat de Cicle Mitjà
.