VOTACIONS PROCÉS PARTICIPATIU 2021

Des de l’Ajuntament de Vilanova del Camí se’ns ofereix la possibilitat de participar en un PROCÉS PARTICIPATIU per a que l’alumnat esculli en què s’invertiran els 5.000€ que l’Ajuntament destinarà a l’escola.

Aquesta setmana s’han fet les votacions a les aules. Cada alumne/a disposava d’una butlleta amb les 3 propostes a escollir:

Després de fer l’escrutini de les votacions, la proposta més votada ha estat:

ROCÒDROM PEL GIMNÀS I ESPAI DE BIBLIOPATI

Gràcies a aquesta aportació, en breu, podrem gaudir d’un nou rocòdrom al gimnàs que estem reformant i un espai de bibliopati més divertit per Educació Infantil i un altre per a Primària.

Estem molt agraïts/des d’aquesta proposta que se’ns ofereix des de l’Ajuntament de Vilanova del Camí!!!