VIU la música a l’escola!

VIU LA MÚSICA A L'ESCOLA

Com ja és habitual a l’escola, a les entrades i sortides de l’alumnat, podem escoltar un bon repertori musical per amenitzar els moments d’accedir a l’escola. Durant tot el curs ha sonat peces musicals variades i diverses, de molts estils i autors.

Aquest tercer trimestre hem volgut dedicar aquest espai a cadascun dels grups-classe, que han seleccionat la cançó que volen escolar per entrar i sortir de l’escola durant una jornada lectiva. Al llarg de tots aquests dies, i fins a final de curs, podem escoltar i gaudir del repertori escollit pel nostre alumnat i, en alguns casos també, per professorat de l’escola.

Als cavallets situats als accessos podreu comprovar el repertori setmanal i els grups-classe que han fet possible escoltar cadascuna de les cançons.

Perquè el Pompeu, VIU la MÚSICA!