VISITA DELS PATGES A L’ESCOLA

El darrer dia de trimestre abans de Nadal, com ja és habitual, vam poder tornar a gaudir de la visita dels Patges Reials a l’escola.

Tot l’alumnat de l’escola va esperar l’arribada a pista i van poder disfrutar d’un grup de 10 patges que van repartir caramels entre l’alumnat més gran, I vam poder parlar i compartir confessions amb els més petits.

Tenir el luxe de tenir uns moments amb els patges, per seure a la falda, parlar de com ha anat l’any, de si hem fet cas als pares i mestres…. I de tot allò que ens angoixa… És una oportunitat que l’alumnat viu amb una emoció molt especial.

Aquí podeu veure el recull de fotografies de la VISITA DELS PATGES A L’ESCOLA (clica aquí)