Visita a l’escola per presentar el Projecte de “Camí Segur”

Avui hem rebut la visita de l’alcaldessa, Noemí Trucharte, la regidora d’educació, Eva Vadillo, i del caporal de la Policia Local, Dani Monroy; per presentar el projecte de “Camí segur” que vam treballar a les Jornades Ecològiques d’enguany.

Els agents verds/es de cada classe, formant el Comitè Ambiental, han exposat tota la feina feta per poder fer la proposta de crear un camí segur per venir a l’escola i aconseguir reduir l’ús de cotxes i contaminació, promovent la mobilitat sostenible, per venir al centre.

A partir d’un mapa del barri, el comitè ambiental havia marcat les 3 possible opcions de camí segur. S’han presentat a l’alcaldessa, la regidora i el caporal, s’han comentat i reflexionat sobre les diferents opcions i hi ha hagut un compromís per poder tirar endavant la proposta.

Agraïm la seva visita i felicitem al Joan i a la Joana, mestres de l’escola que condueixen les accions d’Escola Verda, al Comitè Ambiental que ajuden alhora que aprenen i a tota la Comunitat per fer-ho possible!

RECULL DE FOTOGRAFIES (clica aquí)