VII Jornada Esportiva 2016 a l’escola

Avui, divendres 27 de maig, hem celebrat la VII Jornada Esportiva de l’escola.

L’alumnat d’Educació Infantil ha organitzat diferents jocs i activitats als espais de l’escola i l’alumnat de Primària ha gaudit un seguit de proves d’educació física al llarg del matí a les instal·lacions esportives de Can Titó. A més, els més grans han pogut conèixer i fer l’inauguració de la Jornada amb en Ton Baliu, capità del Hoquei Igualada. Un grup d’alumnes han fet una volta al camp amb en Ton duent una torxa olímpica simbòlica.

A la tarda, tots plegats i amb la participació de pares i mares, hem gaudit de la Party Zumba, a càrrec de la Zaira, i ens ho hem passat molt bé. Un bon tancament per a una jornada molt esportiva i ben divertida.

ÀLBUM DE FOTOS DE LA VII JORNADA ESPORTIVA 2016 A L’ESCOLA

1 comentari

1. Retroenllaç: VII Jornada Esportiva 2016 a l’Escola Pompeu Fabra | vilanovainformacio.cat