Vídeos de famílies: EN XARXA!!!

📢Benvolgut/da!

Tenim un nou espai web on trobaràs VÍDEOS creats per les famílies de l’escola de caire educatiu per compartir amb la resta de Comunitat Educativa.

Així podem compartir experiències, coneixements, habilitats… i estem EN XARXA!!!

❓Com han de ser aquests vídeos?
📲Gravació en horitzontal, amb el mòbil.
⏱Un màxim de 4-5 minuts de durada.
👅Preferiblement en català (s’acceptaran vídeos en castellà i anglès)
👁Poden estar relacionats amb els següents temes: experiments a casa, receptes, explicació d’un conte… Allò que puguis compartir amb les altres famílies i que pugui enriquir a tots i totes!

Des del centre se’n farà la selecció, es publicaran al Youtube de l’escola i en aquesta pàgina de la web.

💪T’animes? Envia el teu vídeo a escolafamilia@escolapf.cat