Veiem teatre en anglès!!!

Durant aquesta setmana i l’anterior , l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior  hem gaudit de dues obres de teatre íntegrament en anglès. Els més grans, 5è i 6è, vam descobrir un tresor amagat a l’obra “Treasure island” on vam poder participar activament ajudant a alguns dels personatges amb les feines del vaixell pirata tot cantant i ballant la cançó dels navegants.

Els alumnes de 3r i 4t hem descobert la història de “Tarzan” amb els seus diferents personatges: Tarzan, Jane, Cheetah i Clayton.

En aquesta divertida obra de teatre, els actors han demanat ajuda al públic i alguns dels alumnes de l’Escola Pompeu Fabra han sortit a fer d’actors per uns minuts.

Al final de les dues obres hem pogut practicar una mica d’anglès preguntant als actors algunes de les nostres curiositats: Where are you from?, Do you like acting?, What’s your favourite…?, How old are you?…

Una bona oportunitat per a posar en pràctica tot el que aprenem a les classes d’anglès!