Un Sant Jordi diferent!

Durant la setmana del 19 al 23 d’abril, hem celebrat Sant Jordi a l’escola.

El dimarts a la tarda, a les 15h, moment que tota l’escola llegeix a la seva aula i que compartim espais de lectura entre les aules de padrins i fillols, en aquesta ocasió, els/les padrins/es han explicat “La Llegenda de Sant Jordi” als seus fillols/es. Via telemàtica han gaudit d’aquesta estona literària gràcies a les habilitats dels seus padrins/es, alguns d’ells disfressats de drac, princesa o Sant Jordi; d’altres com a autèntics recitadors… Una experiència del projecte aules apadrinades.

A més, a partir d’aquest curs escolar, a la festivitat de Sant Jordi, l’alumnat treballarà la figura del Sr.Pompeu Fabra que dona nom a la nostra escola. A cada nivell, es fa un treball concret (plàstic, biografia, indrets amb els seu nom, paraules importants, dibuix de la cara…) que podrà fer cada alumne/a al llarg de tota l’escolaritat al centre. Un cop fet aquest treball, divendres 23 d’abril a la tarda, l’han compartit amb el seu grup apadrinat i seguidament han fet un taller de roses de Sant Jordi.

Una festa cultural molt arrelada a l’escola!