Trobada de l’Equip de mediació

Divendres 1 d’abril es va dur a terme la 2a trobada de l’Equip de mediació de l’escola d’aquest curs.

A cada grup-classe, un/a alumne/a és el mediador/a, té les funcions de mediar, acompanyar i intentar buscar solucions als possibles conflictes que apareguin a l’aula i forma part de l’Equip de Mediació.

En aquesta ocasió, reunits amb l’Equip Directiu, van valorar el paper i funcions dels mediadors a les aules. Es van plantejar dificultats que es poden trobar i quines propostes/accions poden dur a terme. Es va valorar que fan una tasca molt important al seu grup, que estan molt ben valorats i que formen un equip molt necessari a l’escola. Després, es van posar en pràctica un parell de dinàmiques per treballar la cohesió de grup. Aquestes dinàmiques estan incloses en el recull de propostes que es van fer arribar per treballar a les aules, amb l’objectiu de fomentar la cohesió dels grups-classe i avançar cap a una bona convivència i clima escolar.

Ha estat una trobada molt reflexiva que servirà per posar en pràctica a les aules i treballar plegats l’equitat i cohesió social del centre.