TORNA LA MISSIÓ APILO XII: recollida de piles a l’escola!

Aquest curs, tornem a participar al concurs de recollida de piles APILO XII !!!!

Alerta, el Planeta Reciclatge us convoca de nou! Sense la col·laboració de tots els Agents Apilo, com tu, aquestes missions no serien possibles. Necessitem que t’encarreguis de localitzar, recollir i portar totes les piles, bateries i acumuladors esgotats perquè es reciclin correctament.

Podeu portar les piles al contenidor APILO que tenim a l’escola per aconseguir el major nombre de quilos de piles i ser l’escola guanyadora, fins el dia 25 d’abril!!!

Ens ajudes?