Theatre in English: Cicle Mitjà!

Aquest matí l’alumnat de Cicle Mitjà hem gaudit d’una obra de teatre íntegrament en anglès. Ens hem submergit en el món de la “Snow White” (la Blancaneus) i hem pogut conèixer els seus personatges: Snow White, Queen Ezmeralda (la dolenta madrastra de la Snow White), l’Igor (el seu fidel ajudant), el “magic mirror” (el mirall que sempre diu la veritat), un dels set nans que viu amb la Blancaneus i fins i tot hem conegut l’encantador príncep blau!.

En aquesta divertida obra de teatre, els actors han demanat ajuda al públic i alguns dels alumnes de l’Escola Pompeu Fabra hem sortit a fer d’actors per uns minuts. Tres de nosaltres hem actuat com 3 dels nans de la història, tots hem cantat i ballat amb les caçons de l’obra que ja havíem practicat a la classe i a més … sabeu qui era l’encantador príncep blau? Un dels alumnes de 4t!!!

Al final de les dues obres hem pogut practicar una mica d’anglès preguntant als actors algunes de les nostres curiositats: D’on són, com es diuen, on viuen, les seves preferències… Una bona oportunitat per a posar en pràctica tot el que hem aprés a les classes d’anglès!

Aquí ens podeu veure fent d’actors, esperem que us agradi!