Tamborinada popular!

Des de l’AFA de l’escola es fa una crida a les famílies i vilanovins/es per reivindicar l’ampliació i/o l’intitut escola als Serveis Territorials i al Departament d’Educació:

Benvolgudes famílies,

En referència a l’ampliació de l’Escola Pompeu Fabra.

Després d’enviar la carta als Serveis Territorials de la Catalunya Central demanant l’execució de l’ampliació de l’Escola i la valoració de l’Institut-Escola.

La resposta que ens han donat és que vetllaran per a que es torni a fer l’estudi per a la realització de les obres d’ampliació de l’Escola.

Portem més de 12 anys esperant l’ampliació! Al 2010 ja es fa fer l’estudi corresponent i no s’ha realitzat. Considerem que a hores d’ara cal l’ampliació i no podem esperar més.

Des de l’AFA Escola Pompeu Fabra us convidem a tots i totes, pares i mares, avis i àvies, cangurs i alumnes a donar suport a la TAMBORINADA del proper dimarts 31 de maig a les 5 de la tarda per reclamar als Serveis Territorials l’ampliació de la nostra escola.

El dimarts 31 a la tarda es penjaran les pancartes a l’escola i després es marxarà caminant i fent soroll fins a la plaça del mercat, on es llegirà el manifest. Podeu portar tambors, xiulets, cassoles, cullerots,… per fer molt de soroll!!!!

A tots els qui ens acompanyeu a la TAMBORINADA fins a la plaça del mercat. Hi haurà coca fins a esgotar existències.

Per aquest motiu us animem a fer pancartes, cartells i samarretes amb els següents eslògans:

– Prou barracons!

– Ampliació de l’escola ja!

– Prou classes als passadissos!

– Volem l’Institut – Escola!

– Menys barracons i més construccions!

– 12 anys esperant! ampliació ja!

– Volem l’ampliació!

Amb l’ajuda de tots i totes vosaltres farem realitat l’ampliació de la nostra Escola.

Ens hi acompanyeu?