SORTEIG DE LES PANERES AL POMPEU!

L’alumnat de 6è ha organitzat una Rifa de Nadal per tal d’aconseguir fons per a subvencionar les seves colònies. Els darrers dies de trimestre han demanat col.laboració als comerços de Vilanova. Aquelles botigues que hi han volgut participar, els hi han entregat algun producte i l’alumnat els ha entregat una carta d’agraïment i un distintiu per a la porta de la botiga, amb l’objectiu d’identificar que havien participat a la Rifa.

Amb tots els productes dels comerços van crear 2 paneres i abans de Nadal, van repartir números a 1€ entre les famílies del Pompeu (a les entrades i sortides).

El darrer dia, van fer el sorteig i ja tenim a les famílies guanyadores!!!

Aquí teniu la foto dels guanyadors de les paneres del Pompeu!