Setmana sense soroll

Del 23 al 29 d’abril del 2018, se celebra la Setmana Sense Soroll #SSSoroll2018, sota el lema; Aturem el soroll.

Aquesta Setmana vol ser un dinamitzador amb els diferents agents socials i la implicació directa de la ciutadania, per tal de conscienciar de la problemàtica del soroll, amb els seus efectes perjudicials sobre la salut i les solucions o mesures a adoptar per combatre’l. Aquest any, a més, la Setmana Sense Soroll s’ha adherit a la Setmana Verda EU Green Week, #EUGreenWeek que promou la UE, implicant a les diferents administracions i a la ciutadania per crear ciutats més sostenibles.

El Departament de Territori i Sostenibilitat  proposa una activitat específica adreçada a centres educatius amb l’objectiu de sensibilitzar a l’alumnat i les famílies en relació a la contaminació acústica i promoure actuacions de prevenció.

La nostra escola hi participa i ja hem enviar fotografies on es mostrin fonts de soroll acompanyades de missatges i reflexions que promouen la reducció de la contaminació acústica. La difusió de les activitats es fa a través de les xarxes socials amb les etiquetes #escolasensesoroll i #SSSoroll2018. En aquest mapa trobareu totes les activitats de sensibilització.

Els Peter Pan identifiquen els decibels que produeix la nostra sonoritat a la classe fent activitats diverses amb un sonòmetre: SILENCI! LES NEURONES ESTAN TREBALLANT!!!