SERVEI DE PRÉSTEC A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

Com ja sabeu, aquest curs hi ha una gran novetat a la biblioteca de l’escola. L’hem canviat d’ubicació, ara es troba al primer pis (a l’antiga aula d’informàtica i laboratori). L’objectiu és disposar d’un espai renovat, amb més mobiliari, amb una decoració escollida per l’alumnat i amb més amplitud per fer diferents activitats.

Durant aquesta setmana, un virus informàtic ha entrat als ordinadors de la biblioteca i ha començat a esborrar les lletres dels llibres i contes! Però no us amoïneu, tots els grups-classe s’han encarregat de fer una visita a la biblioteca i aconseguir, mitjançant un escaperoom, el neutralitzador de virus! Demà divendres hi haurà una recompensa per a tot l’alumnat de l’escola!!! Així donarem per inaugurada la nova biblioteca!!!!

És per tot plegat, que la propera setmana obrirem la biblioteca escolar pel préstec de llibres per emportar a casa.

L’alumnat d’I3, I4 i I5, ACOMPANYAT PER UN ADULT podrà anar a agafar els seus llibres de préstec, TOTS ELS DIMECRES A LES 16.30H (comencem el proper dimecres 11 d’octubre). Caldrà accedir per la rampa exterior de l’escola que condueix fins al 1r pis.

L’alumnat de 1r a 6è, podrà anar a agafar els seus llibres de préstec, els dilluns, dimecres o divendres a l’hora del pati (a les aules ja s’informarà).

Esperem poder gaudir al màxim d’aquest nou espai que ens ajudarà a fomentar la lectura i endinsar-nos en el fascinant món de les històries dels llibres i contes!!!