Sant Jordi a l’escola – taller, obsequis i Instagram

La darrera setmana vam celebrar a l’escola la festivitat de Sant Jordi amb un taller de ceràmica i l’Instagram de Sant Jordi.

Al llarg de la setmana, en torns per grups-classe, l’alumnat va construir el seu drac amb fang a partir d’un bol, en una primera sessió, i van pintar i esmaltar per deixar-ho a punt de coure, en una segona sessió. Les ceramistes que van venir a l’escola van ser les encarregades de coure els 400 dracs de Sant Jordi. Posteriorment, cada alumne/a va emportar-se cap a casa el seu drac de ceràmica amb una targeta identificativa del taller i l’escola.

A més, en aquesta ocasió, les famíies també van poder participar a l’Instagram de Sant Jordi. Cada família tenia, en paper, el format d’una captura de pantalla de mòvil de l’aplicació Intagram. Allà hi podien enganxar una fotografia, on aparegués el nen/a i/o la família, i que fos representativa de Sant Jordi. Després, es van exposar a l’escola i van poder marcar “me gusta” a les dues fotografies que més ens agradaven fent servir uns gomets en forma de cor vermell.

Cal destacar l’elevada participació de les famílies i la cura en el treball realitzat. Més de 200 fotografies d’Instagram han lluït tota la setmana al vestíbul de l’escola.

En motiu de Sant Jordi, l’escola ha obsequiat a cada grup-classe amb uns llibres per a la seva biblioteca d’aula. També, s’ha decidit entregar un obsequi a quatre de les fotografies d’Instagram: a la més votada (per aconseguir més cors vermells), a la més coeducativa (per incloure un hashtag on demostri la igualtat entre nenes/nens: #sisantjordinoarribalaprincesasespavila), a la més emotiva (un alumne llegint amb el seu avi #cuentocontigo) i a la més representativa de Sant Jordi (una família on apareix tota la família i tots els elements de la festivitat).

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES LES FAMÍLIES PER LA GRAN PARTICIPACIÓ!!!!!!!

Podeu veure les fotografies de l’entrega d’obsequis en aquest enllaç: clica aquí

IMG_20160425_112620 IMG_20160425_112638 IMG_20160425_112650 IMG_20160425_112700