QUÈ ES FA A L’HORA DE MENJADOR?

Avui, dimarts 10 d’octubre, s’ha organitzat una reunió de famílies amb l’objectiu de presentar el projecte de Menjador escolar al centre i poder respondre a la pregunta “què es fa a l’hora de menjador?”.
L’equip educatiu del projecte s’ha presentat, han exposat els projectes que duen a terme al servei i l’organització de l’estona de migdia, un temps de lleure molt important per a l’aprenentatge i evolució personal de cada infant.
Les famílies assistents han visionat un vídeo que ha gravat l’equip on es pot veure la rutina al servei.
Projectes com el Servim-nos, on cadascú es serveix i para la seva taula; el projecte Estima, que treballa les emocions i la seva gestió; i el projecte del Temps de migdia, amb tallers, activitats i propostes de relaxació i desconnexió.
Tota la informació es publicarà a la web per a poder ser consultada per les famílies.
Un programa que complementa al Projecte Educatiu de l’escola i que s’ofereix com servei però que va més enllà!