Projecte “El pati: un espai d’oportunitats educatives”

Seguim en marxa amb el projecte “El pati: un espai d’oportunitats educatives” i en aquest cas volem presentar-vos la nova construcció que llueix al pati de la nostra escola.

Fruit del procés de participació ciutadana de l’Ajuntament de Vilanova del Camí, on hi van col·laborar totes les famílies de l’escola, amb la votació de les 3 propostes que més els hi agradaven, ara ja comptem amb la proposta més votada: una nova construcció de fusta al pati de Primària!!!

Gràcies a les famílies per les vostres votacions i a l’Ajuntament de Vilanova del Camí!!!