PROJECTE APADRINAMENT LECTOR

A l’escola, a més del projecte d’apadrinament en el que hi participa tot l’alumnat de l’escola i on els més petits/es són fillols/es i els més grans els seus padrins/es, entre l’alumnat de 1r i 5è també organitzem l’apadrinament lector.
L’alumnat de 5è, els padrins/es, ajuden i motiven a l’alumnat de 1r, els fillols/es, perquè aprenguin i millorin el seu procés d’aprenentatge de la lectura. De forma continuada, van fent diferents trobades, i comparteixen aquests moments de lectura i d’aprenentatge mutu.