Programes de TV de 5è i 6è als Espais d’aprenentatge

Durant aquest curs, als espais d’aprenentatge setmanals, als grups de 5è i 6è, s’ha incorporat la proposta “Fem Televisió”.

L’alumnat ha pogut conèixer com és un programa de televisió i quins són els aspectes principals tot visionant un programa des de dins.

Cada grup ha creat el seu programa amb diferents seccions representades per petits grups d’alumnat. Hem fet cuina, experiments, anuncis, notícies d’esports… un munt de seccions per treballar l’expressió oral i la representació i teatralització.

Si voleu veure els nostres programes podeu accedir al menú dret: FEM TELEVISIÓ (clica aquí)