Programa 50×50

Avui dimecres dia 14 de juny, l’alumnat de Primària s’ha desplaçat a Can Papasseit per celebrar la cloenda del Programa 50×50, impulsat per la Diputació i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilanova del Camí.
Aquest programa promou l’estalvi d’energia i aigua i ha repercutit a l’escola en el canvi d’algunes accions que fèiem i que ara fem millor, com no encendre totes les línies de llums de les classes i aprofitar més la llum natural, calcular quantes vegades estirem de la cadena del WC…
Per a dur a terme aquestes accions i d’altres, es va crear una comissió d’alumnes “L’Equip Energètic”.
Aquest dimecres hem posat fi al programa, on només queda calcular l’estalvi aconseguit.
Diversos regidors de l’Ajuntament i un membre de la Diputació ens han donat les gràcies per col·laborar i ens han animat a seguir lluitant pel nostre planeta.
Per tancar l’acte, un científic ens ha fet experiments molt divertits i hem pogut gaudir així d’una estona de ciència.

ÀLBUM DE FOTOGRAFIES (CLICA AQUÍ)