Premis de comunicació a 3r

El passat dijous 28 d’abril l’alumnat de 3r de les classes Peter Pan i el Llibre de la Selva van realitzar la segona edició dels Premis de Comunicació de l’escola.

L’activitat dissenyada per fomentar la capacitat d’autogestió i el talent comunicatiu dels nens i nenes es va desenvolupar durant tota la tarda comptant amb l’assistència de les famílies.

Les presentacions dels temes, els poemes, els valors, els acudits van ser la part més visible de l’espectacle, però la importantíssima tasca dels presentadors, els periodistes, els mànegers i fins i tot, els staffs va fer que la gala fos, sens dubte, tot un èxit.

Nens, nenes, famílies i mestres vam poder gaudir d’una experiència ben enriquidora i emocionant.image1 image2 image3 image4