ORDINADORS NOUS PER L’ALUMNAT DE SISÈ

Aquesta setmana els nens i nenes de sisè han rebut un ordinador d’ús personal!

Per tal de poder assegurar i afavorir l’ús de les tecnologies digitals a totes les aules, el Pla d’educació Digital de Catalunya ha iniciat un projecte d’acceleració juntament amb Red.es (fons Europeu) per tal de transformar els centres educatius tot lliurant dispositius a l’alumnat de sisè.

L’objectiu és que cada nen i nena pugui tenir un ordinador personal d´ús educatiu dins l’escola i a casa seva. Els equipaments consisteixen en dispositius de connectivitat (MIFIs)  per tal de potenciar l’assoliment de la competència digital.