NOVETATS A L’ACCÉS DE L’ESCOLA!!!

Durant aquest primer trimestre s’estan duent a terme actuacions per dignificar els dos accessos de l’escola del carrer dels Fusters.

A inici de curs, l’alumnat de l’escola, va pintar els baixos dels mòduls amb el trencadís identitari de l’escola i ahir mateix, es van penjar les dues pancartes que s’han creat per a donar un nou caire i una nova imatge a l’escola per aquest accés.

A aquestes accions s’afegeix la nova passarel.la que ha fet la brigada de l’Ajuntament de Vilanova del Camí per evitar el terra enfangat dels dies de pluja de l’accés de les famílies de cicle inicial.

Poc a poc, anirem remodelant l’espai per convertir-lo en un accés adequat per a moltes de les famílies del centre.

Continuem treballant pel Pompeu!!!