Noves casetes de fusta pel joc al pati

Aquesta setmana hem inaugurat les dues casetes de fusta noves pels patis de l’escola!

Dins del projecte “El pati: un espai d’oportunitats educatives” estem introduint noves propostes de joc per l’espai i estona d’esbarjo de l’alumnat amb l’objectiu de crear indrets d’aprenentatge i cooperació.

En aquesta ocasió compten amb una caseta de fusta pel pati d’Educació Infantil i una altra pel pati d’Educació Primària, on l’alumnat podrà fer joc simbòlic i també tenir un espai per emmagatzemar el material de joc de pati.

La compra de les casetes l’ha fet l’escola i el muntatge i vernissat ha estat possible gràcies a l’ajuda de la Brigada de l’Ajuntament de Vilanova del Camí. Des d’aquí els hi donem les gràcies per la seva dedicació!!!!!

L’alumnat està encantat amb aquestes noves propostes al pati!!!