MOVING! LA 10a JORNADA ESPORTIVA DEL POMPEU!

El divendres 6 de maig vam celebrar la 10a jornada esportiva a l’escola.
Aquest any les jornades han estat enfocades al treball cardiovascular amb el nom de MOVING!! mou-te!! Donant importància als beneficis que aporten els exercicis aeròbics a la salut del nostre cor.
Així doncs, al matí, tot l’alumnat de primària van anar a Can Titó, distribuïts per equips van poder gaudir de diversos jocs preparats per tot el camp, eren jocs rotatius de 20 minuts cada un. Entre aquests hi havia: el tomàquet, les raquetes, la bandera… . Per als nens i nenes d’infantil es van preparar les activitats a l’escola: relleus a la pista, saltar tanques, saltar al sorral… .En finalitzar vam ballar tots i totes una coreografia preparada pels mestres d’educació física amb la cançó de Macaco, Moving!
Va ser un dia molt molt actiu i no podia haver acabat millor que amb una classe de Zumba, gràcies a l’AFA Escola Pompeu Fabra vam poder gaudir d’una bona estona de ball, on no hi van faltar riures, alegria i música!!

MOVING!! MOU-TE PER TU I PER LA SALUT DEL TEU COR!

Aquí teniu el link de l’àlbum de les fotos!!