Moments emotius amb la Coral del Casal de la Gent Gran

Divendres 19 de maig vam rebre a l’escola una visita molt important.

Els avis i àvies de la Coral del Casal de la Gent Gran ens van oferir un repertori de cançons que s’han après per a l’ocasió.

Vam viure uns moments molt emotius, conduït per l’Esther (encarregada del grup d’avis i exmare de l’escola) va presentar l’acte i les diferents cançons amb un text proper i real, del que han viscut, arrel de la pandèmia, i del que viu la Gent Gran. Va demostrar el gran esforç que havien fet per poder aprendre les cançons i del que els hi suposava posar-se davant de tant públic.

L’alumnat de l’escola va compartir aquests moments amb ganes i il·lusió i va animar als cantants amb molta alegria.

Una activitat plena de valors!!!

ÀLBUM DE FOTOGRAFIES (clica aquí)