Missatge de l’equip de l’escola!

Bon dia famílies de l’escola! Nens, nenes, pares, mares, avis, àvies ….Tenim moltes ganes de veure-us. Per això hem pensat que la millor manera d’alegrar-nos aquests dies tan diferents és veient aquest vídeo que hem creat per a vosaltres amb moltes ganes i il·lusió.

En aquests dies tristos, a nosaltres, que també estem confinats a casa, ens costa estar lluny vostre. Busquem noves maneres de comunicar-nos i us oferim noves propostes per seguir aprenent. És temps d’estar a casa i de prendre consciència de la importància de no sortir al carrer. Aprofita aquests dies per estar amb la família, fes coses que t’agraden i que sovint no trobes el temps per fer-les. Sobretot valora aquest temps de reflexió per donar importància de les petites coses que al dia a dia passen desapercebudes i no som conscients de com de boniques són.

Pensa que aviat l’escola tornarà a obrir les seves portes, a omplir les aules de somriures, d’aprenentatges, d’alegria… El pati tornarà a estar viu, jugaràs amb els teus amics i amigues, a córrer, saltar… a fer moltes més coses. Els parcs estaran plens de jocs per compartir i conviure amb la gent del teu entorn: família, veïns, amics… Tornaràs a abraçar, tornaràs a mirar, tornaràs a sentir…

Entre tots hem de fer aquest últim esforç! Només queda una mica més! Entre tots ho aconseguirem!

Ho superarem! Confiem en tu! Et necessitem!

Queda’t a casa! És qüestió de temps! Tornarem a retrobar-nos! Tot anirà bé!

A reveure pompeuencs i pompeuenques! Una abraçada i fins aviat!!!!