L’hort a l’escola, ja està en marxa!!!

El passat Divendres dia 27 d’octubre, l’avi Benito, de l’alumna Aitana de la classe del Gat amb Botes, va venir a preparar-nos l’hort.

Va llaurar la terra i va fer els socs perquè desprès poguéssim plantar les diferents verdures. També va contestar els nostres dubtes i ens va regalar dues eines, una d’elles de fusta amb el nom de l’escola elaborada per ell i un rasclet per treure les males herbes.

Va treballar tot el matí i ens va deixar un hort ben ESPECTACULAR!!!

Moltes gràcies Benito, per la seva predisposició i simpatia que ens va transmetre a tots els alumnes i mestres de primer!!!