LES COLÒNIES DE SISÈ!

Aquesta setmana hem marxat tres dies de colònies!!
Els nens i nenes de 6è vam marxar el dilluns d’aquesta setmana a Cal Candi, a Vilada, a una casa de colònies fins dimecres.
El primer dia quan vam arribar ens vam instal·lar a les nostres habitacions, després vam sortir al jardí de la casa per esmorzar. Al migdia vam anar a la muntanya per dinar i a la tarda mentre uns anaven amb kayaks al pantà els altres feien tir amb arc. Per fer temps vam jugar una miqueta i més tard vam anar a sopar al restaurant de la casa, vam sopar arròs amb tomàquet, de segon truita de patates i de postres ens van donar una mandarina. Vam anar a dormir, però abans vam fer una mica de gresca.

El dimarts ens vam despertar i vam anar a esmorzar al restaurant. Ens van donar moltes coses per escollir com: cereals, torrades i si volíem podíem posar-hi melmelada de préssec, per beure llet i qui volia s’hi posava colacao, suc de pinya, suc de préssec i de taronja. Després vam fer una cursa d’orientació, escalada i equilibri amb una corda (slackline).
Al migdia vam dinar canelons, estofat de carn amb patates i de postres ens van donar un plàtan.
A la tarda, com que va ploure, ens vam quedar a una sala on vam jugar a jocs de taula i vam fer unes samarretes tintades. A la nit vam sopar sopa, que estava una mica salada, de segon pollastre arrebossat amb patates i de postres un flam.
Després de sopar vam fer discoteca on vam posar les cançons que volíem, vam estar fins a les 11 de la nit ballant i cantant i després vam anar a dormir.

El dimecres vam esmorzar el mateix que el dimarts. Quan vam acabar vam anar caminant fins a un parc on vam fer una ruta fent unes preguntes a la gent del poble mentre esperàvem per anar en bicicleta, ens vam repartir en tres grups segons el nivell. Per dinar ens van donar macarrons amb tomàquet, de segon pollastre al forn amb patates de bossa i el millor va ser els postres: gelat de vainilla amb xocolata.

Després de dinar ens va venir a buscar l’autocar.

Han estat unes colònies molt divertides, ens ho hem passat genial, tot ha anat perfecte i ens hem fet molt més amics del que érem. La casa era molt bonica, teníem unes muntanyes al davant molt grans, molt espai per jugar a pilota o passejar. Els monitors eren molt simpàtics i bons amb nosaltres, tota l’estona estaven pendent i ens van caure molt bé.
Uns dies que recordarem per sempre!

Biel, Izan i Unai de la classe de Tintín.

Marcos, Jan Estrada i Vera de la classe de Robin Hood.