L’Equip Directiu a Ràdio Nova

Avui, l’Equip Directiu de l’escola s’ha desplaçat als estudis de Ràdio Nova per a gravar una entrevista que es publicarà la propera setmana.

Al llarg dels més de vint minuts d’entrevista, l’Àngela com a secretària del centre, la Meritxell com a Cap d’estudis i el Raúl com a director, hem parlat de diversos temes relacionats amb la nostra escola. Hem fet una breu presentació de l’Escola, hem valorat el curs, hem explicat quins són els projectes principals del centre, quins són aquells projectes que compartim amb la resta d’escola, com treballem la relació Escola-família….i també hem avançat algunes de les novetats pel proper curs i hem anunciat que continuarem com a Equip Directiu 4 cursos més, després de presentar, durant aquest curs, el Projecte de Direcció 2017-2021.

Gràcies a la Marisa, locutora i responsable de Ràdio Nova, ens ha facilitat la feina i ha aconseguit que ens deslliuréssim dels nervis de la novetat, per acabar amb una conversa a quatre molt agradable.

Esperarem a la propera setmana per publicar-ho als mitjans de l’escola.

Aprofitem per agrair la tasca dels mitjans de comunicació locals en la difusió de les activitats escolars del nostre municipi!!!

dav IMG-20170608-WA0005