L’AMPA Pompeu Fabra es torna a ‘tacar’ amb una xocolatada solidària per a la investigació del càncer infantil

Ahir a l’Escola Pompeu Fabra vam celebrar la disbauxa del carnestoltes, amb el Reis Carnestoltes i tots els alumnes de l’escola. Els alumnes havien preparat les disfresses per a l’ocasió, cada aula representant al seu conte, i la desfilada i les coreografies per a les famílies al pati de l’escola. Tots junts alumnes, mestres i famílies vam ballar la cançó de l’escola i la del carnestoltes d’aquesta edició. Just abans de l’arribada del Vell i la Vella Quaresma.

Després les famílies han col·laborat amb el berenar solidari, pastissos i xocolata desfeta, que juntament amb l’AMPA i la implicació d’algunes famílies s’han recollit un total de 493€. I el donatiu en Pulseras Candela ha estat de 177€.

L’AMPA ha comptat amb la col·laboració de l’empresa Aliment Art i aquest any com a novetat, amb el Grup Candeler per Cristian, amb el projecte de Pulseras Candela.

El 4 de febrer és el Dia Mundial contra el Càncer, una malaltia que suposa un dels desafiaments sanitaris més grans del món. La jornada vol conscienciar a tota la societat sobre l’impacte de la malaltia i la importància de combatre-la. També aquest mes, es celebra la jornada contra el càncer infantil i l’AMPA Pompeu Fabra es torna a “tacar” amb una xocolatada contra el càncer

Aquesta és una iniciativa de l’Hospital Sant Joan de Déu que es va iniciar l’any 2018 i convida a les escoles a organitzar xocolatades solidàries entorn el Dia Internacional del Càncer Infantil.

¡TACA’T PEL CÀNCER INFANTIL!

15 de febrer, Dia Internacional del Càncer Infantil.

Amb la vostra donació aconseguirem millorar els tractaments del càncer infantil i apropar-nos al somni que tots tenim: que un dia tots els nens i adolescents amb càncer es puguin curar!
Actualment un 20% de nens amb càncer no superen la malaltia i el 80% es curen però a vegades amb seqüeles importants.