Ja tenim proposta guanyadora pel Procés Participatiu 2020!!!

L’Ajuntament de Vilanova del Camí destina 5.000€ al Procés Participatiu 2020 a la nostra escola.

A partir de l’Assemblea de delegats i delegades d’alumnes de cada aula, es va explicar el procés i repartir les butlletes per a votar 1 o 2. Les opcions eren:

Cada alumne/a de tota l’escola ha pogut escollir 1 o 2 opcions, després, totes les butlletes del grup-classe s’han col.locat en el sobre i el delegat/da l’ha introduït a la urna de votacions.

Un cop fet el recompte final, els resultats són:

• 223 vots a CONSTRUCCIÓ D’AVENTURES PEL PATI
  • 193 vots a ROCÒDROM I ESTRUCTURA PENJANT PEL GIMNÀS
  • 39 vots a MOBILIARI PER A LA BIBLIOTECA
  • 81 vots a TAULES I CADIRES PER A DUES AULES

Per tant, la PROPOSTA MÉS VOTADA I GUANYADORA ÉS:

Construcció d’aventures pel pati

Ara, l’Ajuntament de Vilanova del Camí s’encarregarà de gestionar la compra i col.locar la construcció al nostre pati!!!

Aprofitem per agrair aquestes oportunitats que ens ofereix l’Ajuntament a les escoles!