JA TENIM L’ESTALVI DEL PROGRAMA 50/50

El curs passat, l’escola va participar, en coordinació amb l’Ajuntament de Vilanova del Camí i la Diputació de Barcelona, al programa 50/50.

Aquesta proposta pretenia fer tot un treball d’estalvi energètic a l’escola amb l’objectiu d’aconseguir un benefici que aniria el 50% per a l’Ajuntament i el 50% per a l’escola.

Després d’un seguit d’actuacions que es van emmarcar al projecte d’Escola Verda com va ser el control de l’ús de l’aigua a les aixetes i lavabos, la conscienciació sobre l’estalvi de llum a les aules (interruptors necessaris)… vam aconseguir estalviar uns 4.000€!!!!

Ara, els/les agents verds/es de l’escola, han plantejat tot un seguit de propostes, com per exemple la col.locació de plaques solars per a l’estalvi energètic, la col.locació de mosquiteres per evitar l’accés a les aules d’insectes (com el bernat, els mosquits, les abelles…), la creació d’un espai tancat pels contenidor del pati, la compra de més papereres de recollida selectiva… Després de tota aquestes bones propostes, es farà la valoració des de l’equip d’Escola Verda i es destinaran els 2.000€ a una d’aquestes accions verdes per l’escola!!!!

Ha estat una notícia molt emocionant per a tot l’alumnat, veure com les nostres accions tenen una recompensa per a la nostra escola, és tot un èxit!!!!